Reklama i marketing 

Pozycjonowanie marki – poradnik

W kontekście marketingu internetowego pozycjonowanie kojarzy się głównie z SEO, czyli promowaniem stron przez wyszukiwarkę Google na podstawie wybranych słów kluczowych. Podobne działania optymalizacyjne prowadzi się w celu wykreowania i poprawy pozycji marki, a także przyciągnięcia klientów i wyprzedzenia konkurencji. Składają się na nią nie tylko logo, ale również wartości, filozofia czy strategia komunikacyjna skierowana do konkretnej grupy docelowej. Na czym polega pozycjonowanie marki i dlaczego jest tak istotne? O tym w dzisiejszym artykule. Co to jest pozycjonowanie marki? To nic innego, jak proces kształtowania świadomości konsumentów w stosunku do…

Więcej
Reklama i marketing 

Cennik pozycjonowania stron

Poznaj koszty usług SEO Koszt pozycjonowania strony internetowej uwarunkowany jest przede wszystkim zakresem działań SEO oraz konkurencyjnością Twojej branży. Dla niszowej i lokalnej firmy podstawowe działania SEO mogą być prowadzone w bardzo małej kwocie. W przypadku bardziej konkurencyjnej branży, cena za pozycjonowanie wynosi od ok. 1000 zł do 3000 zł netto miesięcznie. Powyżej 3 tys. zł oferujemy dedykowane rozwiązania z myślą o dużych serwisach i sklepach internetowych. Decydując się na usługę pozycjonowania w naszej agencji, możesz wybrać jeden z dwóch głównych modeli rozliczenia – w zależności od Twoich celów biznesowych…

Więcej
Reklama i marketing 

Custom Publishing

Custom publishing to forma marketingu polegająca na korzystaniu z technik wydawniczych. Jest to technika całościowej obsługi zleceń w zakresie wydawnictw wielostronnicowych. Zwykle wiąże się to z zaprojektowaniem ulotek, czy nawet całych książek od samego początku, ale częstokroć agencje wydawnicze podejmują się również kontynuacji rozpoczętych zleceń lub też bazowania na projekcie przygotowanej przez klienta. Custom publishing konkretniej Firmy, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, agencji public relations, wydawniczej, redakcyjnej oraz drukarni. Do wydawnictw typu custom publishing zalicza się: tradycyjne magazyny papierowe, newslettery, magazyny internetowe (e-ziny), katalogi…

Więcej
Internetowe witryny Reklama i marketing Usługi 

Jakie są cechy dobrej firmy SEO? Poznaj opinie specjalisty

Kiedy prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę firmową, na pewno po czasie zastanawiasz się, jakie działania podjąć, aby była ona widoczna na topie wyników wyszukiwania. Wiadomo wszak, że współcześnie widoczność w internecie jest jednym z fundamentów sukcesu, gdyż to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak więc zatrudnić dobrą agencję SEO? Należy wsłuchać się w podpowiedzi profesjonalistów, a najlepiej tych od Google. Google radzi, jak wybrać solidną agencję SEO Nie da się ukryć, że cały sektor usług SEO, to znaczy działań mających…

Więcej
Reklama i marketing 

Twoja firma w internecie – jak znaleźć dobrą agencję SEO?

Firmy i właściciele stron internetowych, którzy pragną, by wyświetlać się na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania, mogą to uzyskać na przynajmniej trzy sposoby. Pierwszy, którego nie rekomenduje się, to podejmowanie działań samodzielnie. Nie mając doświadczenia w obszarze SEO i nie monitorując codziennie komunikatów o modyfikacjach w algorytmie Google, ciężko postępować poprawnie i – najważniejsze – efektywnie. Drugi sposób to zatrudnienie na etat specjalisty ds. SEO, jednakże nie każda firma może sobie na to pozwolić ze względu na budżet. Trzeci sposób to zatrudnienie agencji SEO. Budżet zarezerwowany na takie działania można…

Więcej
Internetowe witryny Reklama i marketing Usługi 

PBN a link building – wizytówki NAP oraz publikacje z linkiem kanonicznym

Żeby klient odkrył twoją działalność musisz nie tylko złożyć firmową stronę internetową, lecz także zadbać o jej widoczność w wynikach wyszukiwania. Do tego istotna jest zawartość strony oraz to czy cyklicznie publikowane są na niej nowe wyczerpujące i użyteczne dla odbiorcy treści. Jednak nie wolno też lekceważyć tzw. link buildingu, innymi słowy pozyskiwania linków kierujących na stronę. Jedną ze strategii link buildingowych jest wykorzystanie PBN – prywatnej sieci serwisów. PBN – proste zdobywanie sporej ilości zróżnicowanych linków przychodzacych PBNy są prywatne, bo są tworzone a potem administrowane przez jeden podmiot…

Więcej
Reklama i marketing 

Kompleksowy skład książek

Kiedyś zajmował się tym zecer, obecnie jest przeprowadzany na komputerach. Skład książek nie jest już zajęciem tak długotrwałym, jednak wciąż potrzeba do tego dużej precyzji, znajomości najróżniejszych reguł i szerokich zdolności. Na czym konkretnie polega? Komu powierzyć takie prace? Skład książek, a narzędzia Na rynku znajdziemy mnóstwo oprogramowania pozwalających na fachowy skład książek lub broszur. Największą popularnością cieszy się niewątpliwie Adobe InDesign, którego stosuje większość specjalistów z branży. Trochę mniej chętnie stosowany okazuje się zaś QuarkXPress. Te aplikacje to rozwiązania komercyjne, ale dostępna jest też darmowa alternatywa – Scribus. Reguły…

Więcej
Reklama i marketing 

Frazy kluczowe – czy znasz wszystkie ich typy i wiesz, na które z nich warto się pozycjonować?

Rozpoczynając współpracę z agencją SEO z pewnością spotkacie się z terminem słowa/frazy kluczowe (z ang. keywords), a także z takimi określeniami jak long-tail, frazy sprzedażowe czy brandowe. Co oznaczają te pojęcia i jakie typy fraz są szczególnie istotne w pozycjonowaniu? Wyjaśniamy w artykule. Czym są frazy kluczowe? Zacznijmy jednak od początku – czym są frazy/słowa kluczowe? Krótko mówiąc, są to wyrażenia (zapytania) wyszukiwane przez użytkowników internetu. Wybór fraz kluczowych to jedno z pierwszych i najważniejszych działań podejmowanych przez agencje SEO na początku współpracy z klientem. Typy fraz kluczowych Wyróżniamy różne…

Więcej
Reklama i marketing Usługi 

Potrzebujesz sceny, barierek lub mebli eventowych? Możesz je wynająć!

Różne imprezy, zarówno te na świeżym powietrzu, jak i na zadaszonych przestrzeniach, odbywają się w zasadzie przez okrągły rok. Ich planowanie nie jest już w dzisiejszych czasach domeną sporych spółek czy miast. Często jednakże, kiedy mniejsze podmioty zadecydują o przygotowaniu takiego wydarzenia wychodzi na jaw, że brakuje im odpowiedniego sprzętu, a jego nabycie na jednorazowe użycie jest po prostu zbyt kosztowne. Wówczas polecamy poszukać usług wynajmu sprzętu na imprezy. Sceny, bramki, namioty eventowe – co można wydzierżawić? W zależności od typu eventu ich organizatorom będą niezbędne inne moduły, z tej…

Więcej
Reklama i marketing Usługi 

Sferyczne zdjęcia panoramiczne na Facebooku – co możesz zyskać?

Zdjęcia 360 stopni to niezwykle atrakcyjna i nowoczesna forma przedstawiania pomieszczeń firm i lokali usługowych. Przeważnie spotykamy je przeglądając Google Street View oraz wizytówki Google Moja Firma, ale również napotykamy je na najczęściej używanym portalu społecznościowym – na Facebooku. Umożliwia on dodanie na tablicy firmy takiej interaktywnej fotografii. Jak więc możesz wykorzystać panoramy sferyczne do popularyzacji Twojej marki? Odpowiedzi przedstawiamy poniżej. Czym charakteryzują się zdjęcia 360 stopni na Facebooka? Zdjęcia 360 stopni to sferyczne zdjęcie panoramiczne, na które możemy patrzeć pod wszystkimi kątami. Dowolne obracanie fotografii sprawia wrażenie osobistego przebywania…

Więcej