Reklama i marketing 

Custom Publishing

Wszystko, czego trzeba dowiedzieć się o custom publishing, znajdziesz na www.pracowniaregister.pl.

Custom publishing to forma marketingu polegająca na korzystaniu z technik wydawniczych. Jest to technika całościowej obsługi zleceń w zakresie wydawnictw wielostronnicowych. Zwykle wiąże się to z zaprojektowaniem ulotek, czy nawet całych książek od samego początku, ale częstokroć agencje wydawnicze podejmują się również kontynuacji rozpoczętych zleceń lub też bazowania na projekcie przygotowanej przez klienta.

Custom publishing konkretniej

Firmy, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, agencji public relations, wydawniczej, redakcyjnej oraz drukarni. Do wydawnictw typu custom publishing zalicza się:

  • tradycyjne magazyny papierowe,
  • newslettery,
  • magazyny internetowe (e-ziny),
  • katalogi różnego rodzaju,
  • publikacje książkowe,

Cele custom publishingu

Cele custom publishingu związane są z marketingiem, public relations firmy oraz ogólnopojętym zwiększaniem przewagi konkurencyjnej:

  • zwiększenie ilości klientów,
  • wpływanie na lojalność klientów,
  • wzmacnianie wizerunku firmy i marki,
  • efektywna komunikacji wewnętrznej z pracownikami lub innymi grupami interesu służącej: informowaniu, motywowaniu, integrowaniu, edukowaniu oraz budowaniu kultury firmowej.

Nasze dane teleadresowe:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]

Zobacz również