Internetowe witryny Reklama i marketing Usługi 

Jakie są cechy dobrej firmy SEO? Poznaj opinie specjalisty

Niezbędne informacje o tym, jak zatrudnić agencję SEO. Przekonaj się!

Kiedy prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę firmową, na pewno po czasie zastanawiasz się, jakie działania podjąć, aby była ona widoczna na topie wyników wyszukiwania. Wiadomo wszak, że współcześnie widoczność w internecie jest jednym z fundamentów sukcesu, gdyż to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak więc zatrudnić dobrą agencję SEO? Należy wsłuchać się w podpowiedzi profesjonalistów, a najlepiej tych od Google.

Google radzi, jak wybrać solidną agencję SEO

Nie da się ukryć, że cały sektor usług SEO, to znaczy działań mających na celu optymalizację stron www pod kątem wyszukiwarek, powstała i nieustająco rozwija się w zasadzie wyłącznie za sprawą wyszukiwarce Google. Mimo pojawienia się innych alternatyw, jak przykładowo Bing, DuckDuckGo bądź Yahoo, nadal najważniejsze są pozycje wypracowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto stara się być widocznym w internecie, powinien pracować na swoje miejsce na pierwszej stronie w Google. W przypadku branż, gdzie występuje silna konkurencja, zwykle nie jest to łatwe bez wsparcia speców z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których pojęcie optymalizacji stron jest czymś zupełnie nowym, i udostępniło krótki kurs, jak rozpoznać solidną agencję SEO.

Czym według Google wyróżnia się rzetelna agencja SEO?

Pracownik Google z przeszło dziesięcioletnim stażem punkt po punkcie naświetla, jak poznać dobrą firmę SEO, wymieniając wśród podstawowych cech m.in.:

  • dbałość o ogólną widoczność strony internetowej, a nie tylko pozycjonowanie w wyszukiwarce na konkretne słowa kluczowe,
  • zapewnienie witrynie opieki technicznej i praca nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • transparentność odnośnie prowadzonych działań, przykładowo poprzez stały dostęp do statystyk strony oraz comiesięczne raportowanie,
  • umiejętność estymacji czasu i budżetu koniecznego do wykonania zakładanych wdrożenia,
  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od dokładnego audytu strony.

Przedstawicielka firmy Google zaznacza też, iż dobra firma SEO w żadnym wypadku nie obieca spektakularnych wyników z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony internetowej jest procedurą długofalowym, w wielu przypadkach dającą odczuwalne efekty dopiero po paru miesiącach działań.

Zobacz również