Reklama i marketing Usługi 

W czym może pomóc zewnętrzna agencja reklamowa?

Uzyskaj fachową poradę specjalistów z agencji reklamowej Kraków na k-myk.pl

Gdy prowadzi się firmę, obojętnie czy zajmujemy się sprzedażą, produkcją czy świadczeniem usług, akcje reklamowe powinny być ważnym elementem podnoszenia jej rozpoznawalności. Spółki oraz większe przedsiębiorstwa mają finanse na organizację i utrzymanie własnych oddziałów ds. reklamy, jednak mniejsze biznesy, które z rzadka decydują się na akcje promocyjne, przeważnie poszukują wsparcia u zewnętrznych agencji reklamowych.

W jakich działaniach wesprze Cię agencja reklamowa?

Agencja reklamowa to grupa kreatywnych osób z ogromnym doświadczeniem, mających wiele kwalifikacji z zakresu marketingu. Dzięki zatrudnieniu profesjonalistów wspaniale orientujących się zarówno w sferze kampanii promocyjnych w internecie (filmy i animacje viralowe, social media), tradycyjnej komunikacji medialnej, jak i grafiki (także DTP), agencja marketingowa gwarantuje klientom całościową obsługę. Nowe firmy mogą liczyć na przygotowanie kompletnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i projektami akcydensów (papier firmowy, koperty oraz wizytówki), a te które posiadają już własne logo mogą być pewne, że zostanie ono odpowiednio zastosowane w trakcie tworzenia materiałów reklamowych – stoisk targowych, plakatów, billboardów bądź folderów. Agencja reklamowa napisze też ciekawe, unikalne teksty na stronę internetową zamawiającego oraz opracuje strategię kontaktów z klientami za pośrednictwem portali społecznościowych, jak np. Instagram, Facebook i Twitter.

Do kogo kierowana jest oferta agencji reklamowej?

Usługi świadczone przez agencje reklamowe kierowane są w głównej mierze do przedsiębiorstw, które nie dysponują własnym działem promocji. Aczkolwiek nie znaczy to, iż to wyłączny model kooperacji. Praca agencji częstokroć polega na wsparciu istniejącego już w firmie działu zajmującego się promocją. Przykładowo, jeśli nie ma on doświadczenia w organizacji sympozjów, targów lub spotkań z klientami, które zazwyczaj wymagają drobiazgowego planowania, takie zadania można zlecić agencji marketingowej. Może ona także posłużyć za narzędzie wspomagające budowę wykwalifikowanej i zgranej ekipy pracowników – wystarczy zlecić jej przygotowanie programu kursów albo organizację imprezy integracyjnej. Na rynku działają tysiące agencji marketingowych, należy jednakże wybierać te, które gwarantują dostęp do obszernego grona wykwalifikowanych profesjonalistów. Pozwala to na zlecenie wszelkich przedsięwzięć marketingowych jednej agencji i tym samym większy nadzór nad wizerunkiem marki oraz spójnością kampanii.

Nasze dane teleadresowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]

Zobacz również